Quan no saps què fer...

A vegades, la gent viu circumstàncies en què se sent incòmode i no sap què fer. Aquesta setmana, els meus dies han estat plens d'aquests moments. Tot va començar dissabte, al partit de bàsquet contra el Manlleu. Un nen del meu equip, es va enfadar molt. Va començar a xutar la banqueta i a dir paraulotes. Jo, que estava allà assegut, no sabia ben bé com reaccionar. Era indicat dir-li que es tranquil·litzés? O potser ho hagués espatllat més? Al final, i per sort, l'entrenador el va portar al vestidor per parlar amb ell. Quan van sortir, el nen ja s'havia tranquil·litzat i el partit va seguir sense gaires entrebancs. Tota la setmana ha estat plena de situacions com aquesta: gent enfadada, gent plorant, desenganys amorosos... Jo no sé mai què fer en aquestes situacions. Es tracta d'intentar calmar l'ambient i parlar amb l'afectat, em deia un amic, però no era pas ell el que estava allà al mig.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Nova Setmana

Les colònies

Tarda a quirofan