Setmana d'exàmens

Aquesta setmana ha estat una setmana molt distreta. Teniem molts exàmens i molts treballs per presentar. Al principi, estava una mica estressat, però ara ja ho porto molt millor. Ja només em queden dos dies per acabar aquesta setmana i començar una setmana més relaxada. Ja tinc alguns exàmens corregit. Amb alguns, estic molt content amb la nota, com ara el de matemàtiques, i amb d'altres no tant, com el de català que tot i treure un 9.5 i un 8.0 crec que podia haver tret més bona nota. Estic molt content perquè ara a Naturals fem un tema que m'agrada molt. Cadascú té un aparell i un animal, a mi m'ha tocat l'aparell circulatori del cos humà. A mi m'agrada molt el cos humà i he après molt sobre aquest tema. Per altre banda no m'agrada gaire el tema que estem treballant a castellà. De fet sempre m'ha agradat més la ciència que les lletres.

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Nova Setmana

Les colònies

Tarda a quirofan